måndag 7 juni 2010

Min superfina helg i bilder..

Lördagen startades med lunch på en himla mysig och bra Thai-restaurang med Petter och Alex

Himla god mat

På eftermiddagen drack vi drinkar på Incontro innan Sex and the city 2

Först råkade jag beställa en ganska så äcklig drink faktiskt

Skål!

Men till slut fick jag en god drink och jag var nöjd

Söndagen startade med 5års kalas för den här lilla prinsessan

I och med att jag inte hade något barn med mig tyckte jag att det inte var mer än rätt att jag också skulle få stå i kö till fiskdammen.. Och ja, jag fick napp..

Efter kalaset bar det iväg till Emmas lilla familj och vi traskade upp till picknick-festivalen

Det var så himla mysigt och när vi hängt ett tag var det dags för mig och Alex att åka hem och ha filmkväll med Petter.. Och vi såg en ganska bra film faktiskt, dock har jag glömt av vad den hettte.

Inga kommentarer: