måndag 14 juni 2010

Första dagen..

... på mitt kära sommarlov är nu här.. Jag startade dagen med att titta på Våra bästa år och det kändes fint. Jag kan säga er att det har inte hänt så mycket i den serien sen påsklovet, det är lite det som är det fina med Våra bästa år att man alltid kan hoppa in på loven och man inte har missat så mycket.. Det kan liksom bara ha gått ett para dagar i serien på ett par månader..

Egentligen skulle jag passat min lilla gudson idag, men tyvärr blev han lite sjuk. Så då bokade Hanna in mig istället, så idag hänger Millie här med mig. Dock har hon sovit sen hon kom hit för 1,5 timmar sen och det beteendet passar mig ganska bra, då idag faktiskt är första gången någonsin som jag är hundvakt alldeles själv.. Jag är himla stolt över mig själv ska ni veta ..

Om några timmar är det dags att åka iväg till Mölndal och gå på personalfest. Jag kan nog inte komma hem så himla sent ikväll för imorgon är det att gå upp tidigt och titta på Majas skolavslutning i kyrkan.. Idag har jag ringt runt till massa körskolor och försökt få en plats i sommar på en liten kurs. Men det ser inte ljust ut alltså, allt är fullbokat (det hade man kanske kunnat lista ut)..Jag känner mig bara så besviken, jag är ju liksom så himla peppad nu och jag har tiden just nu. Jag vill intensivkursa nu eller när som helst i sommar..

Inga kommentarer: