onsdag 30 juni 2010

En pytteliten väntan till..

Ja, tyvärr kära vänner får ni vänta en dag till på att få se lite bilder från Sicilien. Nu är det nämligen så att jag hittar inte kamerasladden till en av våra kameror, så jag får gå ut och köpa mig en ny sladd imorgon. Och när jag väl har sladden här hemma, då ska jag visa er bilder..

Jag tänkte i alla fall ge er en liten teaser genom att visa ett av Andreas kort.. Hela gänget på vårat midsommarfirande.


Ja, hur är det då egentligen att vara hemma igen? Mina känslor är väldigt blandade måste jag erkänna. Jag har haft fina dagar här hemma, men jag känner fortfarande en längtan att vara tillbaka i huset.. Igår hängde jag lite på Henriksbergs terass med Hanna, Hanna och Pillan och det var en himla trevlig kväll. Ända tills det började regna och det blev dags att gå hem.

Idag har jag passat Noah nästan hela dagen och vi har haft en himla bra dag. Ganska intensiv skulle jag nog vilja påstå, men det var ändå väldigt mysigt..

Men nu ska ni få höra på något riktigt fint.. Igår föddes det en liten prinsessa som än så länge inte har något namn. Det var alltså så att Susanna och Calle fick en dotter igår och jag vill gratulera så himla mycket. Jag längtar ihjäl mig efter att få träffa Lillan..

Inga kommentarer: