onsdag 2 juni 2010

Kvalitetslåtar!

Imorse när jag åkte till jobbet så bestämde jag mig för att lyssna på min Jempa 30 år-playlist på Spotify. Annars på morgonen brukar jag gilla att lyssna på lugn och fin musik. Men idag tryckte jag på min 30års- lista. Fan vad bra den är måste jag faktiskt säga er. Ni ska veta vad man blir peppad av att lyssna på Kicki Danielsson och Dr Alban med Papaya coconut det första man gör på morgonen. Det blir liksom så att hela dagen får en helt annan start med att dra på en sån goding, än om man t ex. lyssnar på en lugn låt med Jimmy eat world eller nåt annat i samma stil.

När sen Firestarter kom så dansade jag nästan av bussen och jag kände att det här blir en riktigt bra dag. Med facit i hand vet jag ju i och för sig att dagen på jobbet inte alls blev så bra, men känslan jag hade imorse den var fin i alla fall.

Inga kommentarer: