måndag 6 april 2009

Utställning

Idag har jag varit och jobbat ett par timmar, fast det är påsklov. Men jag har hängt upp mina elevers tavlor som vi har gjort i slöjden. Jag tycker att dom har blivit jättefina och jag hoppas också att mina elever ska bli glada när dom kommer tillbaka efter lovet och ser sina fina tavlor. Det var lite svårt att få alla att hänga rakt, men våran kära vaktis skulle hjälpa mig och ställa sig på en stege och peta till dom. Han är snäll han...

Nu är våran entré väldigt mycket finare tycker jag. Ni ser dörren under tavlorna på första bilden, det är min kära slöjdsal. Så nu vet ni hur det ser ut där jag hänger hela dagarna..

3 kommentarer:

Hanna Jos sa...

Oj så fint det blev! Eleverna blir nog mycket stolta!

darling sa...

wow SKITSNYGGT!!!

Jenny sa...

Javisst blev det fint. Så nu är det bara att hoppas att kidsen blir glada..