torsdag 2 april 2009

Sune, Brenda och Brandon

Idag slutade jag sådär super-tidigt igen och vad passar inte bättre då än att åka och hänga med Emma och Noah. Vi körde lite otippat på Sunes fik. Och det var himla tur ska jag säga er, för där åt jag en av de godaste sallader jag någonsin ätit. Javisst, kära Sunes fik var riktigt bra.

Medans vi satt där och åt våra goda sallader så diskuterade vi en festlig sak. Tänk om det skulle vara så att jag och Petter skulle få tvillingar någon gång och så skulle vi döpa dom till Brenda och Brandon. Det hade varit väldigt roligt tyckte vi, dock tror jag inte att Petter hade tyckt det var lika roligt. Men sen pratade vi även om namnet Dylan och det tycker jag hade funkat fint.

Fina samtal på Sunes kan jag säga och sen gick vi upp till Emma och tittade på lite Bevvan och lekte med Noah. Fin dag helt enkelt.

Emma och Noah

Himla god sallad och även himla god latte på Sunes

6 kommentarer:

darling sa...

Det är Dylan som funkar.
Kanske inte namnet:)

Jenny sa...

Men helt ärligt så tycker jag att namnet funkar oxå.. Inte bara Dylan som person..

Hanna Jos sa...

Dylan är ju vad Danny alltid har sagt att han kan tänka sig döpa om vi får en son till...

Jenny sa...

Jag håller på Danny...

Jenny sa...

Så kan eran son bli ihop med våran Brenda.. Klockrent ju..

Hanna Jos sa...

Shit, det blir ju skit bra!!! Dags att börja planera det här närmare tycker jag!