tisdag 25 maj 2010

Nicht so gut..

Idag har det varit en sådär dag faktiskt. Inte jättebra om jag ska vara ärlig. Dagen startade med att jag imorse skulle traska över skolgården till min arbetsplats. Och helt plötsligt känner jag något komma i vinden och splasch, så har jag en fågelbajs på min jeansjacka. Det var ingen liten splasch utan det blev en jäkla fläck som även lämnade splasch på min tröja också. Jag var inte alls beredd på denna fågel som tydligen hade spanat in mig och säkert tänkt ut att det blir så mycket mer effekt om man träffar tjejen där nere på marken lite från sidan.. Splaschet blir nog större då tänkte säkert fågeln och han hade så rätt så. Splasch från sidan ger väldigt stor effekt ska jag säga er.. När jag tänkte på att om fågeln prickat någon decimeter högre upp så hade jag fått splaschet i ansiktet, då höll jag ärligt på att kräkas.. Jag fick springa in på toa och typ la mig i handfatet och försökte få bort all fågelbajs så fort det bara gick..

Sen fortsatte dagen inte jättebra, med massa jobbiga mail och skit.. Men så är det ibland och ibland är det bara att gilla läget.

Nu ska jag nog gå ut och köpa mig en lott, jag har hört att man ska göra det om en fågel bajsat på en.. Wish me luck...

1 kommentar:

Hanna Jos sa...

Ja du måååste slå till på en lott eller 10 :) puss och lycka till!