torsdag 27 maj 2010

Favorit i repris 2..

Såhär tycker jag idag:

Litauen: Skum, behöver man säga mer.. Men cred för att de startar med en kalsong-chock..
Armenien: Okej, men ingen Quele , quele.. Jag saknar lite fart i denna låt. Men den blir bättre under låtens gång.
Israel: Alldeles för lugn för min smak. Jag gillar inte.
Danmark: Jag gillar.
Schweiz: Inte min cup of låt det här heller..
Sverige: Säger inget förutom att jag grät....
Azerbaijan: Jag hade kanske för höga förväntningar eller nåt. Men jag är inte överväldigad, tycker att det saknades nåt.
Ukraina: Helt okej.
Holland: Väldigt käck.. Nästan lite väl käck, eller det kanske inte kan bli för mycket käckhet..
Rumänien: Svängig måste jag nog säga. Jag tycker inte att den är helt fel alltså..
Slovenien: Inget för mig det här.
Irland: Fruktansvärt ful klänning tycker jag. Det här var väl en fin ballad, men det tilltalar mig bara sådär.
Bulgarien: Lite för mycket oh, oh, oh, oh, oh.. Men inte jättedålig..
Cypern: Lite bra faktisk.
Kroatien: Jag gillar den litegrann.
Georgien: Den här funkar. Den kan få gå vidare för mig.
Turkiet: Kan vara lite av en dagens favorit för mig..

Jag måste säga att jag tycker inte alls att det har varit så jättestarkt startfält ikväll. Jag kan inte hålla med om att det skulle vara så himla bra låtar idag.

2 kommentarer:

Hanna Jos sa...

Men tydligen tillräckligt bra låtar för att bräda Sverige... Mina favvisar i år blir nog (har ju då inte sett första kvalet så...) Turkiet, Frankrike, Tyskland och Danmark. Danny lägger ju sin slant på Ukraina, ja vi får väl se...

Jenny sa...

Ja, det är så jäkla illa att Sverige inte är med..
Vi får se, vem av er som har rätt..