torsdag 20 maj 2010

1 månad kvar..

.. tills vi åker till Sicilien. Det känns för jäkla bra och jag längtar som fan. Det kommer bli så grymt, det känner jag på mig..

Igår var vi på Henriksberg och testade deras grillkväll. Det är bara att inse att det finns inget bättre än att sitta ute på terassen på kvällen. Jag körde på halloumi såklart och jag var himla nöjd. Jag kan nästan tänka mig att det blir så att jag och Petter kommer hänga där varje onsdag.. Vi kanske likaväl kan ha en stående bokning varje vecka..

Nu börjar man märka att det snart är sommarlov, både när det gäller lärare och elever. Alla går runt och gäspar och är allmänt trötta och vill bara ut i solen. Men som sagt, det är inte många dagar kvar nu.

Imorgon är det redan fredag igen och på kvällen ska jag ut och bowla med mina kollegor. Det blir säkert himla trevligt, fast jag i nuläget inte alls känner för att gå in någonstans och bowla. Nu vill jag ju bara hänga ute, men jag kanske har hunnit ändra mig tills imorgon.. Vem vet.. Jag är ju så jäkla grym på bowling, så det blir nog bra.. (eller...?)

Inga kommentarer: