söndag 16 maj 2010

Långhelg..

Nu är denna långhelgen snart slut för den här gången. Nu börjar det bli ordentlig nedräkning till sommarlov för mig och Sicilien hägrar. Det känns himlans bra men som jag sagt innan, så känns det ledsamt att släppa min klass.. Men, men så är det..

Hela helgen har spenderats på Orust och jag hade hoppats på att jag hade kunnat jobbat på min bränna. Men solen har inte velat visa sig någonting denna helgen. Illa!
Så igår åkte jag och Madeleine till Göksäter och det var fint ska ni veta. Jäklar vilket ställe alltså. Igår var det helt hysteriskt med folk och köerna var ofantligt långa. Jag lyckades fynda lite småkrafs, mitt dyraste fynd kostade 19.90 och det var 3pack strumpor.. Kan det bli bättre?

Nu är det snart glass och kaffe som gäller och sen beger vi oss hemåt igen och laddar inför att gå till jobbet imorgon igen... Idag har det även gått en vecka som 30åring för mig och det känns fortfarande bra. Ingen kris än så länge.

Inga kommentarer: