måndag 24 maj 2010

En liten summering sen sist..

Ja, nu var det visst några dagar sen sist jag skrev.. I fredags var det bowling som gällde med mina kära kollegor. Verkligen synd att jag är ganska så dålig på bowling, jag måste verkligen öva på denna sport. Jag säger att jag ska öva efter varje gång jag bowlat, men det händer aldrig.. Jag kanske bara får leva med att jag är kass på att bowla.. Annars var det en himla trevlig kväll.

På lördagmorgon åkte vi till Orust och nästan hela helgen har spenderats i en solstol. Jag har varit duktig och smörjt in mig, så inga lobster-leg på mig inte. Det var i alla fall väldigt skönt på Orust.

Söndagen avslutade med lite häng med lilla Noah, för jag hade sådan Noah-abstinens så det var bara att sätta sig på vagnen när vi kom hem och åka och hälsa på den lilla familjen.. Sen var det filmkväll och vi såg Alice i underlandet och jag gillade den jättemycket. Den var så bra och fin som jag hade hoppats på. Nöjd som tusan var jag med det filmvalet (den där filmen med The Morgans är helt borta nu..)..

Min måndag-morgon startade med sång och övning inför kommande uppträdande i skolan. Det var inte riktigt min grej att starta dagen med lite sång och dans. Men som klassföreståndare är det bara att gilla läget och ta ton. Men jag ska verkligen jobba för att repetitionerna ska ligga senare på dagen nästa gång, för det lät fan inte vackert när jag skulle sjunga min solo-bit kl.8.15 idag (inte för att det kommer låta så jäkla mycket bättre senare på dagen, men man kan ju hoppas på pytte, pyttelite i alla fall)...

Inga kommentarer: