torsdag 26 augusti 2010

Snart helg igen..

Ja, jag vet. Jag har varit helt kass på sista sidan med att uppdatera bloggen. Denna veckan skyller jag på att det har varit fullt ös i skolan.

Imorgon är det äntligen fredag igen och det kommer nog bli en bra dag i skolan. Imorgon börjar jag dock med lite nya arbetsuppgifter, jag ska vara med och sätta upp en musikal i skolan och det ska jag jobba med varje fredag denna terminen. Det är helt okej att skratta här om det nu är någon som är sugen på det. Jag håller med om att det är sjukt roligt, men jag ska ta detta på största allvar, som jag såklart gör med alla mina arbetsuppgifter.. Självklart får ni höra hur det går..

Helgen som kommer ska spenderas på Orust och det ska bli himla bra.. Petter är peppad inför helgen då han bestämt att han ska äta surströmming på lördag, men jag tror jag hoppar det faktiskt..

Ha en fin fredag alla sparvar..

Inga kommentarer: