söndag 22 augusti 2010

Sköna söndag..

Idag har jag startat min sköna söndag med att hängt lite i Nordstan. Enligt mig kan det inte bli bättre och idag var det sådär lagom med folk. Jag var på jakt efter väskan på H&M, men efter att jag varit i alla H&M butiker jag vet så hittade jag den inte. Trist, men jag ska inte ge upp. Någon gång måste den väl finnas i butikerna.

Det har annars varit en himla lugn helg som verkar gå i sportens tecken. I går var vi och kollade på hockey hos Ola och Junette och idag ska dom komma hem till oss och titta på fotboll. Tur att jag är stormförtjust i sport, så för mig är det nästan lite liten med bara en sportgrej per dag att titta på. Om jag hade fått välja så hade jag velat titta på sport hela dagarna.... eller?

Imorgon är det slut med att gå runt och presentera mig, för imorgon drar slöjden igång igen. Det känns himla bra. Jag ska dock starta måndagen med en liten kort sångsamling på 1 timma. Sångsamlingar är ju också en grej jag är stormförtjust i, så det blir säkert en fin måndag..

Inga kommentarer: