måndag 2 augusti 2010

10 i topp..

Jakten på en riktigt god Hotshot är alltid aktuell för mig. Jag har ju gått på ett par riktiga nitar när det gäller Hotshots. Den där i Stockholm ligger ju väldigt långt ner på min 10 i topp lista och Stena Line ska vi ju inte ens prata om. De har ju inte ens några Hotshots och det är ju katastrof, om man ska ha Hotshots någonstans så är det väl på Stena-båten tycker jag..

Men i lördags efter att jag, Maria och Sofi ätit middag på Familjen gick vi till Heaven och dom kunde ju verkligen leverera. Herre jäklar, vilken god Hotshots jag fick där. Den var liksom helt perfekt. Så den kommer upp på min första plats med en rasande fart.

Så nu gratulerar vi Heaven-hotshoten för sin första plats men jakten på nya godingar pågår alltid, så är det någon som har ett Hotshots-tips så vill jag gärna ta del av det.

Inga kommentarer: