tisdag 6 april 2010

Officiellt påsklov

Ja, nu är det påsklov på riktigt. Helgen har ju bara varit påskledigt, men nu är det lov på riktigt. Helgen på Orust var himlans fin och lugn. Vi grillade i söndags och det var så jäkla gott. Jag älskar att grill-säsongen är igång.. Annars skulle man kunna säga att jag och Junette har hängt med våra Iphones en hel del. Vi har varit fruktansvärt nördiga och snackat apps och diskuterat olika spel och bara grejat med våra telefoner.. Det kunde man aldrig tro va?

Idag har jag startat med en traditionsenlig frukost med Ida på Con leche. Vi prickar alltid in en frukost när jag har lov och hon är ledig. Sen styrde jag kosan mot kära Frölunda torg och mötte upp Hanna Jos för att dricka lite mer kaffe. Sen var det dags att hämta Maja på fritids och nu ligger vi i soffan och tittar på Bollibompa. Vi har även hyrt lite mer Hannah Montana avsnitt, så kvällen blir nog finfin.. Det är ju bara så jäkla bra med dubbade serier..

Inga kommentarer: