tisdag 20 april 2010

I like...

... den nya serien på 5:an, Couger Town.. Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle fastna för den, men nu har det hänt. Förra veckan när jag inte hade någon annan serie att titta på, så började jag titta och den är väldigt rolig måste jag säga. Jag kan absolut rekommendera den..

Idag var jag på Röhsska med min klass och det var himla roligt. Dom fick prova på att göra om gamla kläder och det var himla kul. Jag skrattade ibland så mycket så jag höll på att dö.. Att det kan vara så roligt att jobba ibland, det är änna otroligt. Men jag måste säga att det är så himla kul att vara på utflykt med kidsen. Målet för utflykten behöver inte vara någon speciell, ibland funkar det fint att ha utflykt på Avenyn..

Efter jobbet idag hängde jag lite på kära torget (Frölunda, om det nu var någon som kände sig osäker) med Hanna Jos och det var trevligt som vanligt..

Inga kommentarer: