lördag 17 april 2010

Konsert och röda tänder

Idag gick jag och Pillan i stan när Alex smsade och tipsade om att Band of horses skulle hålla en liten konsert i Nudie-affären. I och med att jag är lite ledsen att vi missar konserten ikväll så såg jag min chans att få se dessa grabbar idag ändå. Och vi kom in och jag skulle vilja påstå att det var helt magiskt den halvtimmen dom höll på och sjöng. Jag tackar Alex för tipset, för det var jättekul att fått se dom på denna lilla konserten..

Sen begav jag mig ut till Majorna för att fira fina Ida som fyller år idag. Massa grattis till Ida. Hos Ida blev jag bjuden på tårta och ett par glas rödvin-ramlösa. Det var första gången någonsin som jag fått rödvins-tänder ska ni veta. Det var en helt ny erfarenhet och jag skulle nog vilja säga att det var ganska roligt och att det klädde mig..

Så jäkla bra...

.... och fruktansvärt charmiga. Jag blev nästan lite kär i han..

Fina födelsedagsbarnet

Det är inte ofta ni får se mig med ett glas rödvin

Inga kommentarer: