torsdag 15 april 2010

Kul nästan jämt..

Oj, vad tiden går fort när man har roligt. Nu är det redan fredag imorgon igen.. Helt otroligt vad det verkar som om man har kul hela tiden..

Igår var det sista gången på min skapande kurs.. Vi körde på drama och bild denna gången. Dramat var faktiskt jättekul och bilden var sådär helt ärligt. Det var säkert jättekul det också egentligen, det var säkert bara jag som var så löjlig.. Vi skulle måla och min hjärna stod helt still. Jag hade ingen fantasi och till slut blev min målning bara så jäkla dålig. Och självklart skulle vi denna gången visa upp våra bilder för varandra och analysera bilderna. Det var jag sådär sugen på ska ni veta. Samtidigt som jag kände mig lite tjurig över detta så insåg jag ju hur jäkla löjlig jag var. Jag kände mig som ett av barnen i skolan och då fick jag ju nästan panik och insåg att jag verkligen inte ska bry mig om vad dessa tanter tycker om min bild.. Så sen visade jag upp den och det kändes helt okej... Jag gillar inte när jag inser att jag är så jäkla löjlig och barnslig.. Skärpning Jenny...

Idag när jag kom hem från jobbet, så kände jag mig så himla sugen på att ligga i soffan och titta på nya avsnitt av 21 Jump street.. Men jag insåg ju snabbt att jag inte har några nya avsnitt. Trist tycker jag verkligen.. Vilken serie ska jag då titta på nu?

Inga kommentarer: