onsdag 16 december 2009

Sista veckan..

Denna sista veckan innan jullovet är en väldigt lugn vecka i skolan. Kidsen har inga vanliga lektioner och man hänger med sin klass hela veckan. Jag har ju då bara min egen klass hela veckan och idag har vi haft städdag i klassrummet. Efter att eleverna fått sudda bort allt sitt klotter på bänkarna (det står typ Rabih på alla bord) så var det en elev som kom på den briljanta idén att hela klassen ska gå och äta pizza efter skolan imorgon och de vill gärna ha med mig också. Självklart följer fröken med och äter pizza imorgon. Det kan fan inte finnas ett bättre jobb än mitt, få avsluta hela terminen med pizzamys med 20 st 15 åringar.

Vi ska i och för sig vara i skolan på fredag också men då blir det bara dans kring granen och sen betygsutdelning. Jag älskar denna sista veckan i skolan. Bara mys och grejer hela tiden.

Inga kommentarer: