tisdag 8 december 2009

Lite annorlunda måndagskväll

Ja, det var det allt igår. Jag hade planerat att jag bara skulle ligga i soffan och slappa och titta på Ullared men vid 6 tiden ringde min kära vän Liza som hade kommit hem från Teneriffa dagen innan. Liza behövde lite flytthjälp, då det var dags för henne att flytta till sin nya lägenhet. Så det var bara för mig att hoppa ur mysbyxan och åka iväg till Landala. Sen höll vi på hela kvällen att bära grejer och jag var ganska trött när jag kom hem vid 10 tiden.

Men det var så fruktansvärt roligt att träffa Liza igen så det var det värt. Hon har ju varit borta i flera, flera månader och när jag väl träffade henne igår så insåg jag hur mycket jag saknat henne. Det var hysteriskt som vanligt och jag skrattade konstant hela kvällen samtidigt som jag sprang och bar kartonger och kassar.

Undra när nästa flytt blir? Nu skulle jag säga att det snittar på en flytt i månaden för mig..

Inga kommentarer: