måndag 21 december 2009

Julkänslan på topp..

Ja, det kan man väl inte säga annat än att julkänslan är på topp idag. Snö, snö och lite mer snö. Mysigt som sjutton tycker jag. Men ändå så vill jag till värmen så mycket så att jag nästan spricker just nu. Snälla alla, kan ni vara så gulliga och hålla tummarna för mig imorgon när jag hoppas på en liten sista minuten resa till värmen. Jag vill, jag vill, jag vill så gärna och jag tror att mitt kära presentkort bara väntar på att få användas upp. Eller vad tror ni?

Jag måste även slänga in en liten varning till alla som har tänkt att lyssna på Peter Jöbacks julskiva denna julen. Gör det inte säger jag bara. Igår var jag hemma hos Pillan och Frank och Frank sätter på Peter Jöbacks julskiva, med motiveringen att det skulle vara lite mysigt. Men jag kan säga er att det var inte mysigt nånstans. Jag har absolut ingenting emot Peter men den här skivan var nåt av det värsta jag hört. Här snackar vi gayig som bara den alltså. Efter två låtar var jag tvungen att be Frank att stänga av skivan för då klarade jag inte någon mer gayig julsång..

2 kommentarer:

Alex sa...

du är grym som sa åt frank att stänga av peter jöback!

Jenny sa...

När det gäller Frank så måste man bara säga till honom. Jag har sagt det förr, Franks musiksmak är som ett skepp som gått i sank (ord tagna ur ett visst bröllopstal från mig...)