lördag 3 januari 2009

En bra dag bara...

Idag har jag haft en riktig mys-dag. Började dagen med frulle hos Susanna och Stella och det var nog den godaste frukosten jag ätit på länge. Pannkakor med sylt.. Shit , jag åt 3 st. Efter besöket hos tjejerna var det kaffe hos Hanna och Danny. Så en riktig kalas-dag måste jag säga..

Igår kväll var det att gråta till Sagan om ringen konungens återkomst. Det var alltså andra dagen i rad som jag grät till en film. Men Sagan om konungens återkomst är ju så jäkla bra och slutet är så fint. Och det finns inget bättre än när Aragon säger att det inte är Hobbitarna som ska buga utan de andra ska buga för Hobbitarna. Då är det svårt att hålla tillbaka tårarna.

Jag har ju glömt att berätta om killen som raggade på både mig och Petter på nyårsafton på Excet. Först var han på Petter och sa att Petter var den vackraste han sett och sen försökte han med mig. Snacka om att killen har bra smak alltså..

Ikväll är det tydligen mycket hockey här hemma som gäller.

puss pus

Inga kommentarer: