fredag 30 januari 2009

Äntligen helg..

Efter en väldigt jobbig vecka så känns det väldigt skönt att det är helg nu kan jag säga. Som sagt så har det varit ganska jobbigt i veckan men nu är det dags att börja tänka positivt.

Helgen kommer bli bra känner jag. Imorgon är det 25 års kalas för Emma (om nu inte bebisen skulle komma innan då).. och det ska bli väldigt kul att gå på kalas. På söndag ska vi se en film på filmfestivalen. Känns bra att komma ut och se lite film tycker jag.

Men ikväll ser det ut som att det blir en hemmakväll med ett One tree hill maraton tror jag. Det kan hända att jag tar en paus och ser på Lets dance, men annars blir det nog bara One tree hill.. Jag bara älskar det.. Rackarns vilken bra serie alltså..

Nu ska jag ta mig ett glas vin och fira att det är fredag..

Bjussar på en bild på Chad Michael Murray som spelar Lucas Scott i One tree hill
(min nya favorit)
puss puss

Inga kommentarer: