tisdag 11 december 2012

Tack och hej..

... sa jag och Fanny igår till "Tisdagsklubben som ses på måndagar". Det var sista måndagen för oss, för snart är det ju jobb som gäller för min del. I alla fall avslutade vi hos oss igår med ordentlig lekstund. Varenda liten leksak vi har hemma låg på golvet och allt annat som oxå går att riva ut hade rivits ut på golvet. Det kräktes på golvet och det var bara allmänt mys. Dock var ju inte Olle på plats denna sista gång, då det vankas syskon för honom när som. Men han fanns med i tankarna.


Nu vet jag att det troligtvis börjar krypa hos vissa personer som läser detta. Men jag kommer sakna det, jag lovar er. När jag kommer sitta på jobbet och planera på måndagar, ja då kommer jag sakna crazy måndagar med tisdagsklubben.

1 kommentar:

Hanna Jos sa...

Lite ledsamt är det allt :(