tisdag 11 december 2012

Bilda hög

När jag gick i mellanstadiet så lekte killarna i min klass en lek som kallades "bilda hög". Denna lek gick ut på att någon ropade bilda hög och så hoppade alla killarna på varandra i en hög på golvet och typ började brottas.

Idag var vi och fikade på ett super-barnvänligt café  med Hanna och Ryder. Efter fikat var det lite lek på agendan och jag tror att vi kan säga att Fanny och Ryder lekte bilda hög idag. Fanny skrattade så mycket så hon visste inte vart hon skulle ta vägen. Och jag själv skrattade ganska mycket oxå ska ni veta. För det såg så sjukt roligt när dessa två små sparvar körde på med värsta brottningsmatchen. Så har ni inte provat leken bilda hög, så tycker jag att ni ska göra det..





3 kommentarer:

Unknown sa...

Klockren sista bild "sniffa blöja"

Hanna Jos sa...

Hahaha, ja satan va kul det såg ut :D

Alexander sa...

Bilda hög?! Säker på att du inte gjort en omedveten omskrivning såhär på äldre dar, böghög hette det iaf ute på landet..