lördag 28 juli 2012

Filmer

De senaste dagarna har det varit både ris och ros när det gäller filmer vi har sett. Igår var jag och Petter faktiskt på bio, när jag fyllde år så fick jag biobiljetter av min syster och det ingick även barnvakt.. Så jag och Petter utnyttjade detta igår och såg nya Batman. Ja, den var sjukt bra. Petter tyckte typ att det var det bästa han sett, jag har nog några andra filmer som ligger längre upp på listan men den var absolut väldigt bra. Och Bale är ju sjukt het som Batman, det var bara en liten parentes.

Ska vi sen nämna lite ris oxå, ikväll är Petter ute och dricker öl och jag tänkte passa på att se på filmen jag väntat länge på, New years eve. Och om jag tyckte Valentines day var dålig vet jag inte vad jag ska säga om denna. Inte bra nånstans faktiskt, tråkigt nog. Den var lite väl cheesy faktiskt. När Jon bon jovi (ja, han har en roll) sjunger en sliskig låt, då var jag tvungen att kolla till Fanny utan att trycka på paus för det var för jäkla cheesy. Även en sucker för cheesy som mig klarar inte hur mycket som helst, även för mig rinner bägaren över ibland så att säga..

Uppdatering:
Jag tar tillbaka allt ont jag skrev om New years eve med en gång. Nu gillar jag den som sjutton. Alltså efter att jag såg eftertexterna med alla charmiga bloopers, japp där var jag såld. Jag satt och log och en liten tår rann nedför kinden, igenom hela Pink-låten och bara njöt av alla mysiga/tokiga felsägningar. Så slutligen måste jag nog ändå säga att titta på New years eve, den är fan bra alltså..

Inga kommentarer: