fredag 15 juni 2012

Hoppsan.

I förrgår fick jag frågan hur det går med det där med att sluta äta bullar och kakor när jag inte ammar längre. Hoppsan har jag sagt det?

Ja, jag vet att jag sa det och jag vet inte vad jag ska skylla på egentligen för jag har visst inte alls slutat äta kakor. Och jag har inte ammat på nästan två månader. Men kan man kanske säga att man behöver fasa ur sig ur fikaträsket eller? Men två månaders utfasning kanske är lite att ta i. Ja jag vet inte vad jag ska säga förutom att jag skulle kalla min nuvarande fas för after-amning och den kanske håller i sig hela sommaren, vad vet jag..

Men det är fan svårt att hålla sig ifrån kakor när det finns nya supergoda smaker på singoalla och ballerina. Annars tycker jag att man ska inte hålla på och ändra på hederliga gamla originalkakor, men de här nya smakerna är genialiska. När jag först provade singoalla cheesecake så var jag lyrisk och när jag sen smakade ballerina marängswiss så är jag om än mer lyrisk..

Jag säger bara Genialiskt....

Inga kommentarer: