måndag 4 juni 2012

Det hade ju kunnat vara så bra....

.....ja, man skulle ju verkligen kunna tro att det skulle vara en hit. Jag pratar ju såklart om Juliskum som finns att köpa i affären nu.

Jag blev superglad när jag såg dessa påsar och självklart var jag tvungen att köpa med mig en påse hem. Men jag blev uppriktigt förvånad, för de smakade verkligen inte gott. Nej, båda smakerna var äckliga.. Ingen hit, så strunta i att köpa på er Juliskum. Tacka vet jag originalet och jag väntar hellre till jul för att äta riktiga skumtomtar.. Inga sommartomtar här inte..

2 kommentarer:

Susanna sa...

Den köpte jag och Linn sist vi handlade. Hon smakade och sa sen: "sopan?"

Ja det säger väl allt... hon slängde i sopan, lite som Sverker faktiskt...

Jenny sa...

Jag och Linn har samma smak förstår jag:)