söndag 23 januari 2011

Fin helg än så länge..

Ja det har det verkligen varit.. Igår kväll var det födelsedagsfest hos Sandra och Alex. Det var himla roligt. Tack så mycket för en rolig fest Sandra och Alex...

Idag var jag inte jättepigg när jag vaknade om jag ska vara ärlig.. Men jag pallrade mig upp för att möta Liza för en frukost. Vi har faktiskt inte träffats sen i somras så det blev ett väldigt kärt återseende.. Det är faktiskt helt otroligt att det gått så himla lång tid sen vi sågs sist.. Idag kände jag mig väldigt glad över att vi sågs, så nu hoppas jag att det inte dröjer lika länge tills vi ses nästa gång..


Detta var visst den enda bilden jag hade i min kamera från igår.. Men det är väl ändå inte fy skam att ha en bild på lite hotshots.. Innan vi traskade upp till festen igår så tog vi oss varsin hotshot hos Ola.. Inte en av de bästa hotshots, måste jag ändå säga.. Men, men man ska väl inte vara kräsen direkt.

Nu finns det Galliano på Beefan också, fick jagh och Karin höra i fredags.. Så nu är det bara att bestämma en kväll alla sparvar, då vi går dit och shotar lite.. Koka kaffe, vispa grädde!!!!!!!