torsdag 28 oktober 2010

Bara en vanlig torsdag..

Idag har jag haft en himla bra dag faktiskt. Vissa dagar då och då har vi planeringsdagar och idag var det just en sån dag. Jag startade dagen med att hänga i skolan med mitt kära arbetslag och sen var det studiebesök på en Bild och form-skola nu på eftermiddagen. Det är alltid inspirerande att se andra skolor som arbetar kreativt. Dock insåg jag ju hur himla bra jag har det på mitt jobb och i min skola. Jag känner att det änna var längesen jag sa till er igen, hur jäkla bra jag har det egentligen. Så nu kör jag igen: Fan vad bra jag har det och fan vad vad roligt jag har det varje dag. Det är sånna här dagar jag inser att jag är så nöjd med mitt val av yrke..

Annars händer det inte jättemycket faktiskt. Jag jobbar ju mycket med det nya, fokusering på körkortet. Jag har teorin varje vecka och har hittills haft 2 körlektioner. Bra vet jag inte om jag skulle säga att det går, snarare framåt kan man säga i alla fall. Men nästa vecka ska jag ut och köra med min kära handledare Karin. I och med att det är lov 2 dagar nästa vecka så ska jag fokusera några timmar på körningen. Det blir bra.

1 kommentar:

Botti sa...

Det märks att ni har kul! ;)

Och lika mycket som du älskar ditt jobb, älskar ungarna dej! Hört en del små väldigt snälla kommentarer om dej....

...jag önskar att jag kunde älska mitt jobb lika mycket...

Ha en underbar helg!

/B