torsdag 14 oktober 2010

Ännu en sparv..

.. har idag kommit till oss i denna värld. Min favorit-familj har blivit 4 inatt. Jag är så otroligt glad över den lilla bebis som jag bara längtar efter att få träffa.. Jag vill gratulera Emma, Jonas och såklart Noah så hemskt mycket..

Jag har haft en ganska så pissig dag på jobbet idag, men i och med att jag ä så glad för den lilla bebisen så känns det liksom bara skitsamma. Det finns så mycket viktiga saker här i livet än att hänga upp sig på massa skit. Nu ska jag baka ca sådär en 50 muffinsar till fredagsfikat imorgon (inte så kul att min kollega som också skulle baka, är sjuk imorgon så jag får baka till alla..)

Men som sagt inget kan komma åt mig idag, för jag har fått ännu en liten sparv att tycka om..

3 kommentarer:

Hanna Jos sa...

Ja, super grattis till lillkillen :)

Anonym sa...

Jenny du är kanske den finaste person jag vet. /dubbelmoster

Jenny sa...

Dubbelmoster: tack så hemskt mycket! Det var väldigt fint sagt..