tisdag 19 oktober 2010

30årx2 fest..

I lördags var det party för Hanna och Susanna. De hade väntat ett tag på att få fira sina stora dagar. Det blev en riktig kalaskväll ska jag säga er.

Det hade varit så festligt att ha en såpbubbelmaskin hemma tycker jag. Kan man önska sig en sån julklapp kanske?

Födelsedagstjejerna

Innan middagen var det frågesport och vårat lag var grymma. Dock blev det ingen vinst.

Fina Hanna

Såhär piffiga kan jag berätta, att vi inte var dagen efter när vi satt bakfulla på Ullared

Tack för en jättekul fest.. Dock kan jag rekommendera att inte åka till Ullared dagen efter en sån där fest. Jag och Hanna var som sagt inte speciellt pigga när vi gick där och trängdes med en miljard kundvagnar.. Men sånt är livet..

1 kommentar:

Anonym sa...

åh rackarns vad skoj vi hade det!!!