onsdag 21 juli 2010

Onsdag...

Idag är det onsdag och ikväll blir det lite fest med Ida och Johanna. Det ska bli himla trevligt.. Och en sak som också ska bli sjukt trevlig, det är att jag ska åka till Stockholm imorgon... Jag fick ju en resa till Stockholm i present av Emma och Hanna, så nu ska den bli av.. Det ska bli superkul..

Igår var jag, Petter och Alex på en liten utflykt till Styrsö. Vi badade och solade och åt lunch på en ganska så otrevlig restauran.. Men vi hade en bra dag tycker jag (jag är inte säker på att alla 3 i sällskapet skulle säga att det var lika trevligt...)

Och vad hände i måndags då, jo då var vi hemma och hälsade på i Landvetter hos Susanna. Lilla Linn som lilla bebisen nu heter var otroligt söt och Susanna bjöd på gott hembakad fika..

Nu ska jag plantera nya blommor på balkongen..

Ha e fin onsdag alla sparvar..

Inga kommentarer: