lördag 17 juli 2010

3=14=24

Ja, så här går det visst till när man får fiskar i present. Nu har Cindy Walsh kläckt ur sig ett ny kull fiskbebisar och detta upptäckte jag och Ola igår då vi skulle rengöra akvariet.. Jag fattar inte hur det har blivit så här. Alla har ju sagt till mig att fiskarna kommer dö i det där lilla akvariet, men nu har dom bara blivit ännu fler och jag ska även meddela att Cindy troligtvis är på gång igen, för hon är jäkligt tjock igen..

Precis nu skulle jag även greja lite i köket och plocka in disk i diskmaskinen, så upptäcker jag en liten stackars yngel som ligger kvar i diskhon som vi inte hade sett igår.. Så det var bara att ta farväl av honom.. Men nu tycker jag att det är lite väl mycket fisk här hemma...

Men jag säger igen är det någon som vill ha ett gäng fiskar, let me know! För innan den här sommaren är slut så vete fan hur många fiskar jag har.... Jag skulle ju ändå vilja rekomendera det där med att ge bort fiskar i present, det är ju en ganska så festlig present i och med att det blir så många presenter i en och det kommer bara fler och fler presenter allt eftersom.. Man vet inte hur många presenter man får till slut.. Man skulle kanske kunna säga att det är mer kvantitet än kvalité eller??

Inga kommentarer: