söndag 4 juli 2010

Bada är roligt..

Det tycker i alla fall Stella att det är. Jag skulle nog kunna säga att bada är Stellas nya favoritsysselsättning (nu pratar jag alltså om hunden Stella).. Igår åkte vi på en liten trip till Sisjön och Stella flög i vattnet och sen ville hon att man skulle kasta pinne hela tiden. Jag själv badade också, men jag skulle inte vilja påstå att jag flög i. Jag var en betydligt större badkruka än Stella. Men okej, när man väl var i så var det ganska skönt..

I går var det grill hos Sven som gällde på kvällen och det var himla trevligt. Vi tittade på fotbollen och nu hejar jag på Spanien framöver. Jag kan ju även inse att jag nu är helt ute i jobbets vm-tips. Jag hade ju Argentina som vinnare, så det är bara att inse att det inte blir några extra pengar till mig i augusti..

Imorgon ska jag åka på en liten utflykt med Junette, Camilla och Jezzie. Vi ska bege oss över vattnet till Frerikshamn. Jag tänkte erbjuda en liten guidad tur av Saeby om de ville, men det ser nog ut som om det bara blir Fredrikshamn. Jag tror i och för sig att Saeby måste besökas under sommaren, så jag hoppas på att de 3 heta Alex, Marcus och Petter hänger med på en liten tur i sommar.

Nu går jag och fikar med Idis.. Ha en bra söndag alla...

Inga kommentarer: