söndag 31 augusti 2008

Söndag=ångest

Söndagar brukar ofta vara förknippade med ångest. Man vill liksom inte att helgen ska ta slut och man vill att söndagen ska vara en jättelång dag. Innan sommaren brukade jag alltid ha söndagsångest för att jag hade så jobbiga måndagar på min förra skola. Men nu är ångesten som bortblåst, för nu tycker jag jättebra om mina måndagar. Det känns bara kul att gå till jobbet på måndagar (okej, det är fortfarande inte kul att gå upp 06:20).

Har det varit en kalashelg som jag förespådde?
Den har varit jättebra men den skulle nog ha varit mer kalas om jag gick på Cabaret Lorensberg igår som var planen. Men nu gick ju den planen i stöpet. Men så kan det bli ibland.

Nu ska jag hem till min mamma och pappa. Det ska bli mysigt, jag har inte sett dom på länge så jag saknar dom mycket nu.

Puss och ha en trevlig söndag

Inga kommentarer: