lördag 11 augusti 2012

Fredags-wow

Igår var det dags för mig att festivala lite. Som vanligt var det kalas, dock alldeles för lite dans. Men man kan väl inte få allt. Dagen hade annars i stort sett allt, vinpauser, bra konserter, fina vänner och både sol och lite regn.

Och Fanny hade det superfint med sin farmor så hon led inte av att hennes föräldrar var på festival.
Billy Bragg fick alla att göra handrörelser till allsång
Sjukt god donut
Wilco
Ane Brun
 Tack och hej för i år.. Vi ses nästa år igen, kära festival..

3 kommentarer:

Susanna sa...

Jag vet typ inte vem nån av de där är hahaha, men festival är ju inte min köpp. Men du är så fin min vän, å en ljuvlig klänning!

Alexander sa...

Nästa år Jenny, då jäklar!

Jenny sa...

Tack Susanna!

Åh Alex det ser jag fram emot.. Som tusan..