tisdag 10 januari 2012

Vem är hon?

Ja, vem är egentligen Fanny? Det finns ju några där ute som inte känner henne, så därför ska jag nu berätta lite för er om denna underbara varelse.

Som ni redan kunde läsa så är hon alldeles underbar, det är bra att starta med att säga det och det kan sägas flera gånger.. Fanny är nu snart 7 veckor och för tillfället är det roligaste hon vet att ligga på rygg i soffan och titta på lampan. Om man även cyklar med hennes ben så är lyckan total. En annan rolig sak är att ligga i vagnen och bli dragen över kullerstenarna i Haga. Då somnar hon med ett stort leende på läpparna. Annars så blir hon lugn av borrmaskiner, hockey, punkmusik och Eric Saade.

Man kan även redan nu märka att hon går i sin mammas fotspår. Hon har redan 5 par skor (och jag har inte köpt några av dessa ska ni veta) och hon har även ett gäng klänningar och strumpbyxor (okej, här har jag köpt några).

I och med att det finns många små killar i hennes närhet nu så kan jag tänka mig att hon kommer få många friare efter sig i framtiden. Men just nu verkar hon ej så intresserad av några småkillar..

Så nu vet ni lite mer om Fanny som kommer figurera här på bloggen. Och när ni väl träffar henne så kan jag lova er att när hon tittar med sina stora ögon rakt in i dina, så kan du inte annat än att tycka att hon är helt underbar.



Här i nyårsblåsan.. Fint ska det va.

1 kommentar:

Hanna Jos sa...

Spelar ingen roll hur många friare hon kommer att få, hon är ju liksom redan bortlovad så att säga... Så sorry alla småkillar, Ryder var först!!