fredag 27 januari 2012

Ej check på den..

Ja jag får ta tillbaka det där om att det var check på Fanny och affärer. Igår skulle vi ner på stan för att handla lite grejer och Fanny låg så fint och sov i sin vagn. Men så fort vi kommer in på Åhlens öppnar Fanny ögonen och inser att hon nu var inne i en affär och det är ju inte så kul, så hon började tok-skrika.. Jag springer runt och famlar bland barnkläderna och Fanny tar i mer och mer så till slut så slänger jag några plagg till min syster som får handla grejerna till mig, och jag och Fanny tar oss ut. Och så fort vagnen rullar ut ur affären tystnar Fanny oh ler sitt pillimariska leende.

Varför blir det så här, när Fanny varit med Petter på Beefan eller Bishops där är hon lugn som sjutton.. Varför gillar hon bara pubar och inte Åhlens och cafeer..

Sen är det ju märkligt hur jag reagerar på detta när hon skrek, jag är visst inte så van vid stress som jag trodde för jag kom hem med saker jag inte alls skulle köpa. Fanny behövde pyjamasar, det var det viktiga på listan. Men hon fick visst en klänning, ett par leggings och en kofta. Och jag skulle köpa vita strumpbyxor till mig själv och jag kom hem med svarta med röda prickar på..

Jag säger bara att jag och Fanny har en del att fortsätta öva på..

Inga kommentarer: