tisdag 22 februari 2011

Update!

Supertrött är mitt andra namn idag, det var liksom bara så jäkla jobbigt att gå upp imorse.. Men ändå traskade jag ner till körskolan efter jobbet och satte mig och körde några pärmar. Klapp på axeln till mig, tack.. Det känns alltid tungt att gå dit och sätta sig efter jobbet, men det känns bra när det är gjort..

Vad har hänt sen sist då? Det var mycket körkortstänk förra veckan och det var födelsedagsmiddag för Petter på fredagen. På lördagen hade vi Noah hos oss på en liten sleepover, nattningen gick inte lika smärtfritt som sist, men annars gick det bara fint. Sen tog lovet slut och som vanligt gick det alldeles för fort. Jag kände mig inte riktigt färdig-lovad igår faktiskt. Jag vill bara vara ledig och så..

Men snart är veckan slut igen och jag och Petter ska åka till Stockholm på fredag. Det ska bli himla kul och den där hockeymatchen på lördag känns som en liten, liten del av helgen.. Så det ska nog bli bra.

Inga kommentarer: