torsdag 3 februari 2011

Massa kul framöver..

Detta skulle kunna vara den veckan som gått absolut snabbast på detta året. Det är redan fredag imorgon och helgen står och bankar på dörren. Det kommer bli en himla kul helg, det känner jag på mig. Middag för att fira Emma imorgon, kalas i helgen, lite bio och melodifestivalen såklart.
Det är liksom bara att inse att tiden går fort när man har roligt.

Det är ju även filmfestival denna veckan. Jag är ganska nyss hemkommen från en film jag var och såg med Alex och Andreas. Ondskan såg vi och den kan jag inte rekommendera direkt. Men så är det ibland, men kan inte bara se bra filmer. I tisdags natt typ, var filmklubben och såg på Chatroom, det var en bra film. Men väldigt sent att gå ut och se på en film som startade kl.22:30. Men som sagt ibland lever jag farligt och ruckar på mina regler (som regeln att jag ska gå och lägga mig kl.22).

I går var jag och mitt kära arbetslag på en skol-filmdag på Bergakungen. Det var en himla trevlig dag med film, föreläsningar, ganska så god lunch (dock inte kalv-patén till förrätt) och goodiebagen from hell. Ja, som vanligt hade jag gått runt och tänkt på den där jäkla goodiebagen och jag var helt säker på att det skulle vara bra saker. Det hade ju stått att vi skulle få en hel kasse med dvd-filmer. Jag gick runt här hemma hela helgen och snackade med Petter om den kommande bagen och hur många bra filmer jag skulle få. Petter tittade bara på mig och sa om och om igen, det kommer vara skit Jenny. Ha inga förväntningar, det kommer inte vara bra.

Fan, att han hade rätt.... Det innehöll bara 3 info-filmer och en äcklig marsipan-godis. Jag äter inte marsipan!

Men nog om det, det är sjukt mycket roliga saker framöver så jag ska tänka på det istället.

Inga kommentarer: