måndag 6 februari 2012

Barnkalas..

I lördags var det dags att gå på barnkalas. Kära Noah fyllde 3 år, så vi var en taggad familj som tog vagnen ut mot Östra. Fanny var sjukt spänd på sitt första barnkalas.

Det blev som alltid ett fint kalas med mycket god fika som resulterade i hysterisk lek med sockerhöga barn. Alltså precis som det ska vara på kalas. Även Fanny fick presenter på kalaset, det kan man ju tycka var lite orättvist då det var Noahs dag men Ann-Britt tyckte att Fanny skulle få en till klänning. Det tackar vi för.

Kalaset slutade med fiskdamm och jag och Fanny diskuterade länge hur vi skulle göra med hennes godis-påse, antingen kunde den ju sparas till den dag hon kan äta godis eller så kunde kanske jag offra mig och äta upp den. Efter övervägande hit och dit blev det jag som offrade mig. Det är tufft att vara mamma i dessa dagar.

 3 åringen i pirat-outfiten..

.. som inte alls var så sugen på att vara med på bild
 
Fanny var glad över sin godis-påse..

Inga kommentarer: