onsdag 1 februari 2012

Bara jag..

.. var det i lördags när det var dags att gå ut och äta på Manana. Eller alltså det var ju inte bara jag som skulle ut och äta alldeles ensam utan vi skulle fira Emmas födelsedag. Jag insåg innan att jag inte har varit ute på restaurang på väldigt länge och det var tok-längesen jag var ute utan stora magen. Och när jag varit ute på restaurang med stora magen så var oftast mitt sällskap Petter och Ola (inget ont om dom.) men nu skulle jag ut med tjejer..

Jag såg fram emot det som tusan och tog på mig en ny klänning och allt. Dock var jag ju lite nervös för hur det skulle gå med Fannys flask-tagande eller egentligen var jag inte så nervös för det utan det var Petter som var nervös.. Och med facit i hand så funkade det ju inte så värst bra, vi får fortsätta öva.

Men jag var hemma vid 23 och jag var nöjd. Ett par tapas, lite vin och efterrätt var fint. Dock kan jag säga att jag är så jäkla van nu för tiden att äta fort som fan, så jag hade ju tryckt i mig min mat betydligt fortare än alla andra vid bordet. De satt länge och åt på sina olika fat, dock var nästan alla rutinerade mammor så dom har kanske bättre rutin med det där att äta..

Inga kommentarer: