onsdag 1 juli 2009

Lipsill..

Om några timmar är det dags för oss att sätta oss på planet till Hong kong. När jag blir stressad och nervös, då börjar jag gråta. Så idag har jag gråtit rejält här imorse. Det började imorse när jag hade ätit frukost med Hanna Jos här nere på gatan, och så skulle jag säga hejdå och i hissen upp så började jag gråta. Japp, sen var det svårt att sluta. Men nu är jag nästan färdigpackad, så snart är allt frid och fröjd igen. Det kan ju i och för sig hända att jag hinner med en liten skvätt tårar till innan jag åker.

En lipsill har jag varit ända sen jag var liten

1 kommentar:

Hanna Jos sa...

Min sötaste Jenny, vi sa ju att vi inte skulle gråta, men nu var detmin tur att få lite tårar i ögonen... Ha det nu iallafall så himla bra ni bara någonsin kan! Kommer att följa bloggen minst lika effektivt som jag har gjort innan. Älskar dig massor bästaste Jenny! Puss