söndag 26 juli 2009

I am back..

Hej på era alla kära!

Igår kom vi hem från våran fantastiska resa. Vi har haft det så bra, så det är helt otroligt. Ni som följt jocpiasien-bloggen vet ju att vi haft lite oflyt då och då. Men nu när man är hemma, så tycker jag bara att det är charmigt. Men nu är det dags för mig att fortsätta att skriva här. Ja, jag har saknat Jenny och vänner som sjutton (det är ju faktiskt min alldeles egna blogg) men det hade ändå varit jobbigt att skriva på 2 bloggar. Men jag har verkligen älskat våran Asien-blogg också, men den kan vi ju inte fortsätta skriva på.

Men nu är det riktigt bra att vara hemma igen och det var så fint att inta Plantage igår och få sig en ostmacka. Oj, vad jag har sovit bra i min säng i natt också. Igår kom jag även hem med ca 1 miljon myggbett på min ben, men luften på Plantage har gjort att dom snart är ett minne blott. Det är bara att inse att våran lägenhet har en läkande effekt.

Nu ser jag fram emot som fan att träffa alla mina kära vänner som jag har saknat super-duper mycket.

puss puss

1 kommentar:

Hanna Jos sa...

Ja ännu en gång, VÄLKLOMMEN HEM!!! Har som du nog har förstått så har jag saknat dig nåt så ooootroligt mycket!!! Ska bli super kul att ses imorn! Puss